OH THOSE LIPS, THOSE SOFT PILLOWY LIPS
?

Log in

OH THOSE LIPS, THOSE SOFT PILLOWY LIPS [entries|friends|calendar]
GEOFFREY WHYYYY, LOL



NAVIGATION
> RECENT
> USERINFO
> FRIENDS
> UPDATE
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

TEH HOTTTTTTZZZ [23 Nov 2009|10:17pm]

skelliehokes
[ mood | dirty ]

OMG I KNOW YOU ALL HAVE SEEN THIS BUT I HAVE TO POST IT HERE IN CELEBRATION OF THE STEPHEN COLBERT PR000000000NZ!!!!!1!!?!!!


I DON'T HAVE PHOTOSHOP SKILLZ SO I CAN'T MAKE IT ALL GLOWY AND ETHEREAL BUT IN MY BRAIN IT IS SO JUST PRETEND YOU HAVE MY BRAIN AND MYOPIA AND YOU SHOULD BE FINE.


THIS PIC IS SEXXXXXXXXXAAAAYYYYYYYYY.
NC-17Collapse )


XXXOOO


post comment

OH HAI [20 Nov 2009|11:18am]

skelliehokes
[ mood | bouncy ]

HAI GEOFFREY WHYYYY PEEPS, I'M SKELLIEHOKES AND WHEN I GROW UP I WANT TO WRITE CHUCKGEOFFREY PR0NS FOR A LIVING.

HERE ARE HANDY LINKS TO SOME STILL CRAPPY CHUCKGEOFFREY PR0NS I WROTE THIS WEEK WHILE I SHOULD HAVE BEEN SLEEPING:

WHEREZ A MOP WHEN I NEED IT
HEY HE DIDN'T WASH HIS HANDS
OOPS BUTTSEKS

THEY'RE NOT IN CAPS AND I'M GOING TO CROSS POST TO THEBOYSROOM LATER BUT WHATEVR.

P.S. I LOVE YOUR CAPS AND COMMUNITY AND THANKZ FOR MAKING ME A MAINTAINER!!!

post comment

Cooly Place Ya Got Here... [29 Jan 2008|06:25pm]

drsaico
[ mood | cheerful ]

Hello people!

I wanted to say real quick thanks for the add and thanks even more for makin me an administrator type person for this group! :D I LOVE Strangers With Candy and Chuck/Geoffrey (who the hell doesn't, lol?)!

Oh, I wanted to ask real quick: what's up with all the CAPS LOCK-ing and the funky internet speak, lol? I hope it's okay if I don't do caps-lock and internet speak...I'm not very good at the latter, and the former hurts my eyes a bit, lol.

So, yeah. :D

Love y'all - Mira

3 comments|post comment

[20 Feb 2007|12:57am]

ilysespieces
HERE. HAVE SOME COLBERT/BADLY PHOTOSHOPPED PORN!!

3 comments|post comment

MR JELLYNECK SIGHTING IN ESSEX [18 Feb 2007|10:49pm]

squid_ink
@ TEH Connecticut Audubon Society Bald Eagle Festival.

SEEEEEEEEEE here.. scroll past the dull photos of Phil Donahue ... THAR HE BE.

:::)))
2 comments|post comment

[18 Feb 2007|09:42pm]

generalmuse
[ mood | USE THE FORCE, LUKE ]

HAY, I'M A MAINTAINER. I FEEL SO SPECIAL. 

ALL PERSONS SHALL BOW BEFORE ME. 

GROVEL, MORTALS.

8 comments|post comment

[19 Nov 2006|12:00am]

jeezy
SO IT HAS COME TO MY ATTENTION THAT THERE ARE PEOPLE(*COUGH*mouthsopen*COUGH*) WHO DIFFER ON THE COLOR OF STEPHEN/NOBLET'S HAIR COLOR. LET'S SETTLE THIS DEBATE ONCE AND FOR ALL.

SO WHAT IS IT? BLACK OR BROWN. (OR BLONDE OR RED OR WHATEVER)

PICTURES ENCOURAGED. MANIPS ACCEPTABLE. YAY. GO!
26 comments|post comment

I'VE HAD SPAGHETTI 10 TIMES THIS WEEK. NOT RELATED TO THIS POST BUT YEAH [18 Nov 2006|11:01am]

mouthsopen
OKAY GUYS WTF SOME (ONE) OF YOU ARE BEHIND ON YOUR PENNANTS. SO I'LL DO IT MYSELF

THIS IS MY FANFIC PLZ BE KIND + REVIEW! FLAMES WILL BE DELETED

STEPHEN WALKED INTO HIS HOUSE, EXHAUSTED FROM HIS AWESOME SHOW, THE COLBER REPOR. BUT NOT TIRED ENOUGH TO HAVE SEX AS HE HEARD HIS NAME ECHOING FROM THE TOP OF THE STAIRS, FADING INTO HIS EAR. "STEPHEEEEEEEEEN" THE VOICE SAID AGAIN, AND HE FOLLOWED IT LIKE A STRONG AROMA COMING FROM THE KITCHEN. THERE HIS LOVER WAS, NAKED ON WHITE SHEETS, INVITING AND WILLING TO BE TAKEN. HE WAS LAYING ON HIS SIDE, HIS ASS IN FULL VIEW AND MAKING STEPHEN HUNGER FOR MORE.

LICKING AT HIS LIPS, STEPHEN DISCARDED HIS CLOTHES LIKE SUPERMAN BY RIPPING IT OFF. A NORMAL PERSON WOULD TAKE MORE CARE, BUT STEPHEN WAS NOT NORMAL. HE WAS A RICH BITCH AND HE DOESN'T WEAR HIS SHIT TWICE. DAMN RIGHT.

THEN THE OTHER MAN STOOD UP, STILL REMAINING ON THE BED, AND SLOWLY TOOK OFF STEPHEN'S GLASSES. THEIR LIPS BRUSHED IN A PASSIONATE KISS, AS STEPHEN'S LOVER RESTED HIS HAND ON STEPHEN'S SHOULDER AND GUIDED HIM ON TOP. HE PUT HIS LEGS AROUND HIM AND STEPHEN WENT TO HOME BASE. HARD AND ROUGH.

"OH GOD STEPHEN YOU MUST HAVE HAD A HUNDRED BOYFRIENDS!" THE MAN EXCLAIMED.

"WOT I THOUGHT YOU WERE A LADY. WELL MY GLASSES ARE OFF SO I'M GOING TO STILL ASSUME YOU ARE," HE REPLIED, SLIDING INTO HIS LOVER. STEPHEN WAS GOING TO COME! OH MY!

"STEPHEEEEEN! I LOVE YOU," EXCLAIMED THE MAN AGAIN, TEARS IN HIS EYES AND STEPHEN COLLAPSED RIGHT NEXT TO HIM. "THAT WAS GREAT."

"WHAT THE FUCK. I THOUGHT IT WAS THE GREATEST. GET OFF ME, GEORGE W. BUSH. YOU AIN'T MY HERO NO MORE." HE LEFT TO FUCK HIS BEST FRIEND FOR LIFE, PAUL DINELLO. LITTLE DID HE KNOW THAT PAUL HAD A UTERUS.

ETA - OH FUCK I FORGOT THAT THIS IS STEPHEN THE CHARACTER, SO TECHNICALLY HE'D BE BONING TAD. EH. PAUL IS TAD'S SEKRIT EVIL TWIN BROTHER, AND HE MAKES TAD TAKE CARE OF HIS KIDS W/O CHILD SUPPORT
5 comments|post comment

MUST BE NICE TO HOPE FOR THE THING YOU WISH TO WANT [16 Nov 2006|07:08am]

mouthsopen
LAST NIGHT I HAD A DREAM THAT SOMEONE YOUTUBE'D THE SWC MOVIE WITH COMMENTARY

HOW FUCKING SAD IS THAT

I DECLARE THIS THE "I DON'T HAVE THE SWC DVD" RANTING/COMPLAINING THREAD. LET'S TALK ABOUT WHEN/HOW WE MANAGE TO GET IT, AND WHY WE DON'T HAVE IT

WELL, ME? I'M BEING A CHEAP-ASS AND WAITING UNTIL THANKSGIVING SALE TO PURCHASE IT, ALONG WITH ALL MY OTHER DVDS AND SHIT. BEST BUY EVEN HAD STRANGERS WITH CANDY IN THEIR WEEKLY MAGAZINE THING! I WAS SURPRISED. GOOD JOB.

ALSO I SAW TAMMI LITTLENUT ON LAW&ORDER: CI LOLOL. HER VOICE WAS ALL DEEP AND NOT SOFT! BUT HER NAME WAS CLAIRE, SO I THINK I KNOW WHY.
11 comments|post comment

N00B ALERT! [14 Nov 2006|09:45pm]

ilysespieces
HELLO.
I AM ILYSE.
AND I AM A N00B.

THIS IS MY GIFT TO YOU, AS A COMMUNITY.

NSFW. GAYNESS BEHIND THIS CUTCollapse )
8 comments|post comment

[11 Nov 2006|11:24am]

offcourse
[ mood | amused ]

SO HERE I AM WATCHING SOME RANDOM MOVIE ON COMEDY CENTRAL, AND THEN THEY PLAY A COMMERCIAL FOR THE STRANGERS MOVIE. IT WAS PRETTY AMAZING.

JERRI: "BLAHBLAHBLAHAJKHDLJIDONTREMEMBERWHATSHESAID"
[ANNOUNCER: "STARRING AMY SEDARIS"]
JERRI: "BLAHBLAHBLAHSJKJALDFTALKTALKTALK"
[ANNOUNCER: "AAAND STEPHEN COLBERT"]
CHUCK: [*PEEKS OVER THE DOOR*] "GEOFFREY!!!"
[ANNOUNCER: "AAAND PAUL DINELLO"]
GEOFFREY: "*DOES THAT WEIRD THING WITH HIS HANDS*" (<--LOL WHAT?)

SO YES, I AM VERY AMUSED BY THIS.

AND WHAT THE AJKSHDLFUCK IT COMES OUT IN 4 DAYS?

6 comments|post comment

YOU ARE NOT A FAILURE. YOU ARE NOT A FAILURE. [10 Nov 2006|10:28pm]

offcourse
[ mood | CONTENT ]

BCUZ I AM A FAILURE AND SUCH...



HAVE YOU EVER TRIED TO MAKE A " :D " WITH THE CAPS LOCK? IT TOTALLY DOESN'T WORK

YOU GUYS WERE SUPPOSED TO YELL AT ME AND GIVE ME DEATH THREATS. BUT NO. YOU PACIFISTS. D:

SO HAVE A GAY PORN MANIP. PROBABLY NSFW BECAUSE IT'S PRETTY GAY.Collapse )

20 comments|post comment

[20 Oct 2006|02:39am]

atlases
~*IMPORTANT FORD COMMERCIAL UPDATE*~



I JUST REMEMBERED THAT I TIVOED THE SHOW I SAW THE COMMERCIAL DURING TONIGHT, AND I FOUND IT AGAIN AND WENT FRAME BY FRAME








LOLOL IT'S TOTALLY NOT HIM, JUST A DUDE WITH A VERY SIMILAR FACE SHAPE AND SMILE



CARRY ON
2 comments|post comment

[19 Oct 2006|09:41pm]

atlases
LOL YOU GUYS

I JUST SAW A FORD COMMERCIAL ABOUT BREAST CANCER MARATHONS, AND I SWEAR TO GOD I JUST SAW PAUL STANDING ON THE SIDELINES CHEERING THE RUNNERS ON, ALL SMILING LIKE A HIPPIE AND POSSIBLY WEARING PINK


I'M LIKE 500% SURE IT WASN'T HIM AND IT MIGHT HAVE ACTUALLY BEEN A WOMAN, BUT KEEP AN EYE OUT JUST IN CASE




ALSO, THIS COMMUNITY NEEDS MORE ACTION


EDIT: OKAY I JUST SAW THE COMMERCIAL AGAIN AND IT REALLY FUCKING LOOKS LIKE HIM, EXCEPT HIS HAIR IS STRAIGHT? STAY TUNED FOR THIS ONGOING INVESTIGATION.
11 comments|post comment

LOL WTF OMG RLY NO WAI N00B HAY FTW [21 Sep 2006|04:44pm]

offcourse
SO HERE'S MY N00B POST. DO YA LOVE IT? I LOVE IT.

I'VE BEEN THINKING ABOUT JOINING HERE FOR AWHILE, BUT I DIDN'T HAVE THE BALLS JUST NEVER DID. I'M offcourse AKA STACE. AKA STACIE. AKA STACIEEE.

13 comments|post comment

[10 Sep 2006|01:28am]

selfunderstared
[ mood | AMUSED ]

SO I'M NEW AND I HEARD THIS RUMOUR THAT I'M SUPPOESED TO TELL YOU ALL I'M NEW AND SO I'M NEW. AND SUCH.

ALSO, MY WORLD ART PROFESSOR LOOKS KINDA LIKE PAUL EXCEPT TANNER AND NOT AS PILLOWY AND MY BRAIN IS GOING TO MELT EVERY FRIDAY MORNING FOR THE REST OF THIS SEMESTER. THIS MIGHT BE A PROBLEM FOR MY GPA BUT IF I'M SLEEPY IT'S LIKE L;DFJKASJFKASDL;'

YEAH.

I'M NEW.

12 comments|post comment

[28 Aug 2006|05:08pm]

atlases
WHEN I WAS DRIVING AROUND YESTERDAY, I SAW A LICENSE PLATE THAT SAID

CHR CHR


IT GAVE ME LULZ ON A CLOUDY DAY


PLEASE SHARE YOUR SWC-RELATED LOL-PRODUCING REAL LIFE EXPERIENCES, AS TENUOUS AS THEY MAY BE
3 comments|post comment

~*~*~LET'S PRETEND WE'RE BUNNY RABBITS~*~*~ [10 Aug 2006|09:40pm]

mouthsopen
ALL RIGHT GUYS WHO IS RESPONSIBLE FOR THIS RIGHT HURR? BE PROUD TO BE OUT

THE FUCKING SCARLET LETTER IS BORING THE SHIT OUT OF ME, SO INSTEAD I SHALL BE AWAKENED WITH AMY SEDARIS ON FUCKING WONDER SHOWZEN. PIX+VID UNDERNEATH THE CUT YAY BABY KILLER BABY KILLERCollapse )

I EDITED THE USERINFO! MAKE IT WORK PEOPLE

EE TEE AY: YOU GUYS ARE ALL MAINTAINERS NOW LOL GOOD LUCK
36 comments|post comment

TIRED OF THESE MOTHERFUCKING SNAKES, AKA THE REAL FIRST POST [01 Aug 2006|11:00pm]

mouthsopen
[ mood | SILLEH ]



~SNAKES ON A JUNKIE WHORE~

15 comments|post comment

[31 Jul 2006|05:15pm]

jeezy
FIRST POST LOL!!!!!!!!!!!!
2 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]